Hero

Onze filosofie

"Uiteindelijk willen we deze wereld iets beter verlaten dan we hem gevonden hebben en een beetje liefde en geluk verspreiden", zegt Lovechock Chief Happiness Director Franziska Rosario. Met deze filosofie en heerlijke innovatieve chocoladecreaties heeft Lovechock zich ontwikkeld van een kleine chocoladekeuken tot een bedrijf met een eigen fabriek in Heerhugowaard, die chocolade naar meer dan 20 markten exporteert.

decor
image description

Love your body

Gezonde chocolade? Wij zijn van mening dat we heel dicht bij een versie zijn die met mate en zonder schuldgevoelens kan worden geconsumeerd. Uit liefde voor je lichaam - de eerste Lovechock-pijler - verwerken we onze chocolade zo min mogelijk en bij lage temperaturen om de waardevolle voedingsstoffen van cacao te bewaren. Wist je dat rauwe cacao zes keer meer flavonoïden bevat dan bosbessen?

Lovechock laat je de originele en heerlijke smaak van echte chocolade ervaren. Gebruiken we geraffineerde suiker? Nee - we zoeten met kokosbloesemnectar, rijk aan vezels en met een lage glycemische index (GI). En we doen ons best om er zo weinig mogelijk aan toe te voegen.

decor
image description

Love for the Planet

Lovechock wil Moeder Natuur eren, dus we gebruiken alleen biologische ingrediënten. We hebben er bewust voor gekozen om veganistisch en plantaardig te zijn. Ten eerste, om de impact van onze producten op de planeet te verminderen. Ten tweede omdat echte chocolade geen melk nodig heeft. En onze liefde voor onze planeet betekent ook dat onze producten op verantwoorde wijze worden verpakt. Onze verpakkingen zijn sinds 2011 plasticvrij. Vergeet dus niet ons op de composthoop of in uw groene vaten te gooien!

decor
image description

Love for the Farmer

Onze derde pijler staat voor de boeren die de natuurlijke ingrediënten van Lovechock oogsten. Ons doel is om eerlijke lonen te betalen aan onze boeren. Dat doen we via het principe van de directe handel. Dit betekent bijvoorbeeld dat we onze cacaomassa rechtstreeks kopen en ervoor zorgen dat een zo groot mogelijk deel van het proces van toegevoegde waarde in het land van oorsprong plaatsvindt.

decor